Θυμόσαστε πέρσι που η  Λ.Α.ΟΣ ( και ενδεχομένως και Λαοςπρόβλητη )αλήθεια σόκαρε αρκετούς, σχετικά με τη δημόσια προσευχή των μουσουλμάνων στην Αθήνα.  Πρώτη φορά τόσοι μουτζαχεντίν αλλόθρησκοι, ξετρύπωσαν από υπόγεια της Αχαρνών και βγήκαν – άκουσον πάταξον – στα υπέργεια της Πανεπιστημίου να δοξάζουν τον Αλλάχ. Προέκυψαν δύο διλήμματα: το ξενοφοβικό ερώτημα του κατά πόσον έχουν το δικαίωμα να εκδηλώνουν την πίστη τους οι αλλόθρησκοι σε δημόσια θέα και κατά δεύτερον το “ελληνοκεντρικό”των δωδεκαθειστών, που αναρωτήθηκαν με ποιό θράσος βεβηλώνουν  στην ιερότητα των Προπυλαίων του Πανεπιστημίου.

Τρόποι λοιπόν εφυιούς και αντιρατσιστικής  και ταυτόχρονα φιλοαθηναϊκής διαχείρησης μουσουλμάνων εν Αθήναις:

1)Τα προπύλαια του Πανεπιστημίου βρίθουν κακών, άτεχνων, πρόχειρων, βανδαλιστικών γκράφιτυ. Αφού λοιπόν φέρουμε τον Β. , τον Η.O.P.E, τον  Lune , τον Spike 69, την  Ino κλπ  εκπαιδεύουμε τους μουτζαχεντίν να σβήσουν πρώτα με τα ειδικά νέφτια τα απαίσια,άτεχνα γκραφίτυ των αναρχοβάνδαλων στα αγάλματα της Πανεπιστημίου και να τους ρίξουν και ένα ειδικό ασπρισματάκι. Μετά με ειδικό αντιμικροβιακό κλίβανο – αποστειρωτή ισλαμικών λοιμώξεων βανάκι, οι μουσουλμάνοι προσκυνητές μεταφέρονται προς Άγιο Παντελεήμονα – Πλατεία Κολλιάτσου- Αχαρνών, όπου με τη βοήθεια των αρχηγών γκραφιττάδων, αναβαθμίζουν με σπρέυ αισθητικά τις γειτονιές , κάνοντας ισλαμικά πριντς  δηλαδή οριεντάλ φλοράλ στένστιλ στους άσχημους τοίχους της περιοχής.

Έτσι επιτυγχάνονται  3 τινά: 1Α) Και καλλιτεχνική εκτόνωση των ισλαμιστών στις υποβαθμισμένες ,αλλά τώρα πανέμορφες τύπου Ανάκτορα Κόρντοβα/ Αλάμπρα γειτονιές τους και 1β) επαφή των ελάχιστων γηγενών Αθηναίων με την ισλαμική αρχιτεκτονική κουλτούρα και 1γ) ειρηνική αποχώρηση από ιερά Προπύλαια Πανεπιστημίου Αθηνών  συν έξτρα μπόνους το ασβέστωμα των αγαλμάτων.

 

2)   Μούλτι κούλτι χάπεννινγς με την αφορμή της περιόδου του Ραμαζανίου.Το μήνα του Ραμαζανιού οι ώρες εργασίας αλλάζουν. Την περίοδο του ιερού για τους Μουσουλμάνους μήνα οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι εργάζονται, σύμφωνα με τη νομοθεσία τους, λιγότερες από τις κανονικές ώρες.  Που σημαίνει ότι ενισχύοντας την προοπτικήσ ελληνοισλαμικής φιλιάς και συνεργασίας μεταξύ Ελλήνων και Αράβων δημοσίων υπαλλήλων, οι μελλοντικά απολύμένοι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι θα εξοικιωθούν και άλλο με τις λιγότερες εργατώρες , οπότε όταν απολύθούν θα έχουν απαλλαγεί από την κακή συνήθεια – επιθυμία της εργασίας . Τέλειο;

 

3) Εισαγωγή της μπούρκας με νέους και μεταμοντέρνους τρόπους στη σύστημα των ελληνίδων fashionistas/ fashion bloggers που συνιστούν τη νέα δύναμη επιρροής. Η χρήση της μπούρκας ως νεόκουπου- ψευδοσεμνότυφου τρεντ σε μία εποχή που βδελύσσεται πλέον τις ξεκωλοπετρούλες και τις εξαυλωμένες πόρνες θα ενισχύσει άπειρους τομείς, και εδώ θα εξηγήσουμε τους εξής  . . .βασικούς:

3α) Αρχική επιρροή ηλικιακού γκρουπ 22- 35 ετών , δηλαδή της δημιουργικής αλτερνατίβας της πόλης και σταδιακή εξάπλωσή της σε μπαρ Κλειτίου, Κολοκοτρώνη, Τριπτόλεμου,  Αβραμιώτου, Καρύτση κλπ,εκεί όπου συχνάζουν κορίτσια με έντονους fashion προβληματισμούς. Η χρήση της μπούρκας με πραγματικούς ή φαντασιακούς υπαινιγμούς dirty laundry undrewaear beneath θα εντείνει το παιχνίδι του φλερτ που – ω, ναι –  θέλει υπόγεια ραπίσματα με το φραγγέλιο της τεχνητής αιδημοσύνης για να ανθίσει και έτσι η λίμπιντο και ο αισθησιακός υπόκοσμος της νύχτας θα δεχθεί το γαλλικό φιλί της ζωής απ΄το σημαινόμενο της κρυπτικής μπούρκας των αλλόπιστων.

3Β) θα κινηθεί επιτέλους η νεκροζώντανη αγορά εσωρούχων και οι χίπστερ τύπισσες θα αγοράσουν καινούριο βρακί, πετώντας τα πάλκο στη φωτιά κάποιας κατάληψης στη Γκράβα της εποχής( βλ. Πλατεία Ναυαρίνου). Το target group της ημιθανούς λίμπιντο θα αναστηθεί απ΄τις στάχτες του και οι μεσογειακές νύχτες μας θα είναι πιο υγρές απ΄τις μαλαισιανές μέρες σας.

3γ) Καθώς και οι κυρίες Μπαλατσινού του καλού μεταμοδάτου κόσμου , όψιμα , επιφυλακτικά αρχικά , αλλά με ένθεο κανιβαλλισμό θα ενδώσουν στη Proenza Shueller μπούρκα των παρισιών ντεφιλέ, τα 3 παιδιά τους θα ανέρθουν σε 6-7 κατά τα πρότυπα πολυτέκων του φίλου μουσουλμανικού κόσμου και η ελληνική υπογεννητικότητα θα μειωθεί δραματικά, με νέους γόνους μιντιακών οικογενειών έτοιμους για την Άνοιξη του Τύπου στα αθηνικά βαλκάνια.

 

 

Αν πάλι όλα αυτά αποτύχουν , υπάρχει πάντα και ο αληθινοός βάρβαρος – αποδιοπομπαίος τράγος , ο σουηδός σκιτσογράφος Λάρς Βιλκς , που είχε ζωγραφίσει τον Αλλάχ με κεφάλι σκύλου. Με μια καλά πληρωμένη έκδοσή του απ΄τις ελληνικές φιλομουσουλμανικές αρχές θα τον εκθέτουμε για λιθοβολισμό – με τη βοήθεια της Μαρίνας Φωκίδη ως ζωντανό έκθμεμα στην Kunsthalle – προσφέροντας εκτόνωση, άρτον, λιθοβολισμό και θεάματα στους μωαμεθανούς φίλους μας.

 

Advertisements