( παλαιό μεν απ΄τα συρτάρια, αλλά επικαιρότατο των ημερών)

Ένα μίνι φρεσκαρισμένο προφίλ χωρίς mega mou  photoshop: Ο εθνικά και μακροοικονομικά αξιέραστος «λεφτά υπάρχουν» και συνάμα αξιαγάπητα ειλικρινής « κυβερνώ μία διεφθαρμένη χώρα» πρωθυπουργός της χώρας μας, του «τόπου» όπως στο πασοκικό new speech του αρέσει να προσδιορίζει τον (δόλιο ετούτο) τόπο, πρόσφατα ολίσθησε λεκτικά σε μία ακόμη μεγάλη αλήθεια, δηλώνοντας απερίφραστα ότι «η Ελλάδα είναι μία εμπειρία για τους νέους».

Κλονίσθηκαν συθέμελα τα αρχηγεία και τα μηχανογραφεία των καλοπληρωμένων αριστερών κοντυλοφόρων , κατηγορώντας τον εκλεγμένο με πλειοψηφική αποχή πρωθυπουργό για ακατανόμαστη ειρωνία και ξεδιάντροπο κυνισμό. Αυτά όμως είναι τα κουσούρια της αριστερής πένας , κάνει μια πρώτη μαξιστική ανάγνωση- πασάλιμα και μετά  πνευματικά αυτάρεσκη και ( αυτο)ικανοποιημένη πάει στις γιάφκες για κατρούτσα ρετσίνα.

 Γιατί, όπως τα αποχαυνώμένα δύσμορφα ή και χαριτωμένα χόμπιτ πάνε στα ριάλιτυ για την «εμπειρία», όσο εφιαλτικά οργουελική είναι αυτή, έτσι και στη χώρα του ΓΑΠ, οι νέοι, τα in vivo πειραματόζωα της τρόϊκας, όντως ζουν για την εμπειρία που θα έχει ως εξής:

«Ο όρκος του Φιλικού». Πίνακας του Επτανήσιυ ζωγράφου Διονυσίου Τσόκου (1849), που αποδίδει σε κατανυκτική ατμόσφαιρα την κορυφαία στιγμή της μύησης στην Εταιρεία, δηλ. του όρκου πάνω στο Ευαγγέλιο, και παριστάνει, κατά την παράδοση, την ορκωμοσία στην Ζάκυνθο του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

Α) πρώτα απ΄όλα με τον εθελούσιο ξενιτεμό χιλιάδες ανέργων πτυχιούχων, μεταπτυχιακών και των πιο λαμπρών μυαλών της ημεδαπής ,  θα προκύψουν σε 10 με 20 χρόνια οι νέοι Φαναριώτες της Ελλάδος και στη συνέχεια η Νέα Φιλική Eταιρεία, που στα σπάργανά της θα γεννηθούν οι νέοι Σκούφος,  Τσακάλωφ, Ξάνθος και φυσικά ο νέος Αλέξανδρος Υψηλάντης, συμβάλλοντας όπως παλιά από την Οδυσσό και την Κωνσταντινούπολη στην νέα επανάσταση του 2011 « με στόχον αμετάπτρετον στη ανέγερσιν και απελευθέρωσιν του Ελληνικού Έθνους και της Πατρίδoς μας» , «δια να ενεργήσωσι μόνοι των ό,τι ματαίως από πολλού χρόνου ήλπιζον από την φιλανθρωπίαν των χριστιανών βασιλέων( βλέπε ευρωπαίους ηγέτες  ΚΤΕ και ΔΝΤ». Η νέα Οδυσσός θα είναι τώρα τα δημιουργικά γραφεία στο Λονδίνο- Βερολίνο- Άμστερνταμ, οι νέοι Ιεροί Λόχοι οι γραμματείες του ΟΑΕΔ και οι μυήσεις γίνονται με κωδικοποιημένα μηνύματα των εκλεκτών του λόγου στο twitter

Έτσι, 10 χρόνια μετά τη σύσταση της Νέας Φιλικής Εταιρείας, η Τρόικα των ελευθεροτεκτόνων εμπόρων Φιλικών ( που τώρα «δοξάζονται» ως οι πιο κομψοί εμπορικοί δρόμοι του ες αεί κρατερού κρατιδίου του Κολωνακίου), όχι μόνο θα έχουν ορκίσει τους νέους Κολοκοτρώνηδες και Ανδρούτσους του χειμαζόμενου έθνους, αλλά θα έχουν συμβάλλει και στην Εθνική Παλιγγενεσία, μετά την νικηφόρα επανάσταση τους κατά της Αυτοκρατρίας του Μνημονίου. Οπότε το ΠΑΣΟΚ υπό την ηγεσία του μελλοντικά διακαιωμένου ΓΑΠ είναι η γενεσιουργός αιτία της εμπειρίας της νέας Επανάστασης του Ελληνικού Έθνους από το ΔΝΤ ζυγό.

 

 

Β) Από το κλίμα «εθνικής κατάθλιψης» δεν ξεφεύγει κανείς, πολλώ μάλον οι εύθραστοι ψυχισμοί, οι ρομαντικές καρδιές και οι ποιητές του δυσοίωνου.

 

Μέσα στον περιρέοντα ζόφο του αβέβαιου, του τιμωρσιακά άεργου και του κραυγαλέα σιωπηρού παρόντος που δε δίνει καμία ευκαιρεία στις ευαίσθητες ψυχές να βιώσουν χωρίς σχιζοειδή αφασικότητα όλο τον αβάσταγο πόνο της ανεργίας, της κοινωνικής αναξιοπρέπειας, της πείνας και του ενοχικού υπαρξιακού αυτομαστιγώματος,λες και είναι αυτοί οι ίδιοι υπαίιοι της σάπιας και διεφθαρμένης μοναρχίας των κρεττίνων και των υποτακτικών, θα ξεπηδήσουν οι νέες στρατίες μεγαλοφυών δραματουργών , σκηνοθετών, ποιητών, κινηματογραφιστών και θα δώσουν καλλιτεχνική υπόσταση σε όλο αυτό το ανείπωτο τέρας που τους τρώει τα σωθικά.

Χάρη στο ΓΑΠ και στο σπλάτερ όραμά του, η χώρα θα αναδείξει τους Έλληνες Λαρς φον Τρίερς, Άκι Καουρισμάκι, Μίκαελ Χάνεκε που θα καλύψουν με οίστρο και εθνική υπερηφάνεια τα ζητήματα της συναισθηματικής και ηθικής χρεοκοπίας, την κοινωνική εξαθλίωση των  ψυχικα ευγενών και των αριστοκρατών του πνεύματος, τον φασισμό των τηλεοπτικών  πανάσχημων τεράτων( Mαρία Ηλιάκη- Κατερίνα Καραβατου κλπ), την υπερπαμφαγία των υπουργικών μαμούθ( Λερναίο Ζόμπι-Πάγκαλος για ταινίες με πολλά  sequel και δεδομένο box office) και η ελληνική κινηματογραφική σχολή θα γεμίσει την Ελλάδα Όσκαρς, Χρυσούς Φοίνικες, Χρυσές Άρκτους και χιλιάδες διακρίσεις στα πέρατα της γης, ξαναβάζοντας τη χώρα στον καλλιτεχνικό χάρτη, όπως τότε το ’60 με το «Ποτέ την Κυριακή» στο πιο δυσάρεστό του.

 

Γ) οι εφευρέσεις, οι καινοτομίες και οι ευρεσυτεχνίες ανθίζουν σε εποχές δυστοκίας, κοινωνικής αμηχανίας και γενικής αβεβαιότητας. Είναι θέμα μηνών να βρεθεί ο Έλληνας ευφευρέτης του «Ολόσωμου Αλεξίπτωτου» ( που θα ανοίγει και από τον 1ο όροφο σε αυτοκτονικές ελεύθερες πτώσεις στο κενό), του «Αιμοπηκτικού Μαχαιρίου» ( για αυτοκτονίες με μαχαίρι/ με ενεργοποίηηση ακόμα και σε αμυχές), της «Αυτοχαλαρούμενης σε Επαφή με ανθρώπινο δέρμα Θηλιάς», ( για αυτόχειρες που θέλουν να κρεμασθούν) το « Υδρόφιλου Ραδιοφώνου- Ηλεκτρικής Συσκευής»( σε περίπτωση αυτοκτονίας με ηλεκτροπληξία στην μπανιέρα) , του « Παπουτσιού με Πάτο Ενεργοποιούμενου  GPS Δίχτυ Αντοκραδασμικής Προστασίας», παπούτσι πού όταν  ο αυτόχειρας θα επιχειρεί να βουτήξει σε μεγάλο κενό από βουνό / ουρανοξύστη, o πάτος θα εκσφενδονίζει το δίχτυ με αυτόματο GPS στο επικείμενο σημείο πτώσης, « Αόρατη Αυτοκόλλητη Ταινία γλώσσας για Αποτοξικοποίηση» , δηλαδή μία ταινία που θα ανιχνέυει σε dt το δηλητήριο που ετοιμάζεται να καταπιεί ο αυτόχειρας και άμεσα θα το αποτοξικοποιεί, κλπ.

Εγώ σου λέω γάλατα και εσύ ακούς γαργάλατα

 

Advertisements