Το make up  Δεκεμβρίου, δηλαδή το λουκ « Πιστεύω στην ύπαρξη του Άι Βασίλη, αλλά ξέρω ότι οι πτήσεις Καισάρεια  – Σομαλία/ Ιράν/ Ιράκ / Γάζα ματαιώνονται εδώ και 25 χρόνια λόγω μουσουλμανικού σαμποτάζ με ψεύτικα κενά αέρος», αυτό το μακιγιάζ που με κάνει τόσο Καλούλα Μπάνκραπτ, δηλαδή γλυκούλα με χρεωοκοπία υλική, αλλά ποτέ συναισθηματική.

To make up Δεκεμβρίου το φορώ οφείλω να ομολογήσω εδώ και πολύ καιρό. Και αυτό με αποζημιώνει πουδροπρόσωπη Γιαννούδα, με μόνιμη έκφραση « χτυπάτε κιάλλο και ας μην είμαι Λέοπολντ Φον Μαζόχ φαν». Τα Χριστούγεννά μου τα μελομακαρονάκια θα είναι πασπαλισμένα Ρόμπερτ Πάττινσον  και σορόπια σορολόπ και  τα κουραμπιεδάκια μου  Pagan Poetry  της Bjork και νιφάδες χιονοχαδιού Νίκου Κουρή και εμένα δίπλα του ντυμένη μαζορέτα γαλλικής Vogue, σε φωτογράφιση Γιούργκεν Τέλλερ.

Μια σειρά λεκτικών επιθυμιών που θα μπούν τώρα στη γυάλινη κληρωτίδα με τους τυχερούς συναισθηματικούς λαχνούς.

Α) Μπαίνοντας στο γραφείο μετά από απουσία 1 χρόνου/ παραίτηση/ εξαφάνιση/ απόλυση: Καλημέρα, όπως βλέπετε κέρδισα με την αξία μου τον τίτλο «Μις Επαγγελματικός Τουρισμός» και είμαι πλέον και πρόεδρος της Κερδοσκοπίκής Εταιρείας « Αντιδουλεία- Η σχάση του επαγγελματικού ατόμου», γι’ αυτό βρε κουτά δεν έρχομαι πια στο γραφείο.

Β) Είμαι πλέον σε Πρόγραμμα Προστασίας Ερωτικών μου Μαρτύρων, τους καλύπτω απ΄τις συναισθηματικές πληγές που τους χρεώνω και τους παραχωρώ άσυλο στο Ενοχικό μου Υποσυνείδητο, διαμπέρές, φωτεινό με θέα στον Πιπανικό.

Γ)Η μετατόπιση των τεκτονικών πλακών μπορεί να προσιδιάζει με το φαινόμενο μετατόπισης των αντρικών τίμιων ζωνών( aka Περιοχές Ντόμπρου και Μπεσαλή);

Παράδειγμα: παλιά ο άντρας έπρεπε να έχει καθαρό κούτελο, τώρα πρέπει να έχει καθαρό στέρνο.( Από τότε κύλησε πολύ χαλάουα στ΄αυλάκι)

 Δ) Επίσης το καιρό εκείνω, έπαιρνες δώρο στη γυναίκα μία χύτρα ταχύτητας Φίσσλερ και μέσα της είχες δωράκι μπριγιάν ή κολιέ με πέρλες και αυτή χαιρότανε με τις φίλες της που ΔΕΝ διαβάζανε Έλενα Ακρίτα και Μποστ για κανά δεκαπενθήμερο.

Σήμερα ( που οι γυναίκες βγάζουν περισσότερα αφορολόγητα χρήματα) του παίρνεις δώρο ένα αδιάβροχο ΤαγκΧόυερ, λέμε τώρα, και για να χαρεί πραγματικά έξτρα δώρο απ΄το όμνι shop ένα κόφτη σπιτικής ταλιατέλας με υπογραφή Πέσκια.

Ε) Θα αποκτήσω φορέματα γατίσιας νοημοσύνσης με στερεοσκοπική όραση, ώστε να ανιχνεύουν από χολυγγουντιανό χιλίομετρο τα κακά ματάκια που το εποφθαλμιούν.

Ζ)Θα ταυτιστώ με τον πρίγκηπα Μίσκιν στο θηλυκό του και θα ανεμίσω την κάπα του ανόσιου παιδομορφισμού μου στην προεπαναστατική Ρωσσία.

Η) Δε θα ομολογήσω πουθενά το σειριακό αριθμό του μοσχεύματος της μελλοντικής αιωνόβιας λίμπιντό  μου, θα έχει από τώρα σειρά το Λοιμωδών της Κολάσεως για πάρτυ μου.

Θ)Θα αγαπώ όλο τον κόσμο με την προοπτική να κοιμηθώ μέσα στην αγκαλία ενός γιγαντιαίου λευκού παγωνιού μαζί του.

